door aandewaterkant

Ongetwijfeld kent u deze zoet geurende bloemen. Ik snuif zo diep mogelijk haar aroma op om weer lang van na te genieten. Ze zijn er maar even, kort maar niets zo intens als seringen in de lente.

Vandaag heb ik een vrouwen verjaardagsnamiddagje. Iedereen blijft maar zeggen dat ik niets mag doen dus ga ik weer goed luisteren vandaag en toekijken hoe anderen koffie zetten en taart aansnijden.

Ik vind het fijn met vrouwen in de buurt deze dagen. Zelfs mijn toch wel empathische mannelijke vrienden kijken raar op van mijn verhaal over wat er op dit moment lijfelijk met mij aan de hand is.

De eerste bloemen voorzichtig afsnijden en in het mooiste vaasje zetten, is altijd een speciaal moment. Zie de zon erin stralen en u kan al denken hoe het ruikt in mijn huis.

IMG_0293IMG_0294IMG_0295

